Thursday 1 June 2017

TONG KITAR SEMULA DI KLIA 1





Hai semua! Saya berpeluang untuk pergi ke KLIA 1 semalam, untuk menghantar abang saya yang membuat perjalanan ke luar negara. Semenjak mula menulis blog, saya menjadi lebih peka terhadap isu-isu alam sekitar pula, Hahaha!


Lebih-lebih lagi, setelah menulis mengenai amalan kitar semula. Sambil berjalan di KLIA, melihat pelbagai kedai di sana, dan orang ramai yang menunggu pesawat dan banyak lagi, saya terlihat tong kitar semula yang saya ceritakan sebelum ini.

Tong kitar semula

TADAAAAAA!!!!

Itu dia, tong kitar semula. Lain daripada gambar yang saya berkongsi sebelum ini, tong ini nampak lagi cantik dan ceria! Namun, fungsinya tetap sama. Malah, tong berlabel ini, turut memudahkan para pengguna untuk mengasingkan sisa atau sampah yang ingin dibuang. 

Saya teruja melihat banyak tong kitar semula yang di sediakan di setiap aras lapangan terbang KLIA. 

Jadi, saya pun mengambil keputusan untuk mengambil gambar agar dapat dikongsi bersama rakan-rakan yang lain, tidak kira yang pernah ke KLIA 1 ataupun belum lagi. 




1 comment:

  1. Interesting. I have been to KLIA so many times, but didnt really took d initiative to see all these. Baru perasan benda ni,.

    ReplyDelete

PENCEMARAN NUKLEAR (RADIOAKTIF) Salam sejahtera semua... Kali ini, apakah topik yang bakal saya berkongsi dengan anda semua?  Jika ...